Ostrzeżenie przed fałszywymi SMS-ami. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Zgłaszanie awarii

Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, sprawdź, gdzie nastąpiła awaria:

  • podejdź do tablicy rozdzielczej i sprawdź, czy wszystkie bezpieczniki są włączone,
  • sprawdź zabezpieczenie przy liczniku,
  • zweryfikuj, czy u sąsiadów i na klatce schodowej jest włączony dopływ energii,
  • sprawdź, czy w sąsiednich budynkach jest włączone światło.

Jeśli zabezpieczenia są wyłączone lub u sąsiadów i na klatce schodowej jest włączone światło, to znaczy, że naprawa przyczyn braku energii w Twoim lokalu nie jest zadaniem dla pogotowia energetycznego Stoen Operator. Usterka nastąpiła najprawdopodobniej w instalacji wewnętrznej - prosimy w takiej sytuacji o indywidualny kontakt z elektrykiem.

Jeżeli wykonałeś poprzedni krok i nadal nie udało Ci się ustalić przyczyny awarii, sprawdź, czy w Twojej okolicy nie zostało zaplanowane wyłączenie energii z powodu prowadzonych prac terenowych.
W tym celu wpisz poniżej adres miejsca awarii i kliknij przycisk „Sprawdź”.

Uzupełnij opis (wymagane)
Lokalizacja Rozpoczęcie Zakończenie  

Jeśli nadal chcesz zgłosić awarię, zadzwoń:

+48 22 821 31 31