Zgłaszanie awarii
Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, sprawdź, gdzie nastąpiła awaria:
- podejdź do tablicy rozdzielczej i sprawdź, czy wszystkie bezpieczniki są włączone,
- sprawdź zabezpieczenie przy liczniku,
- zweryfikuj, czy u sąsiadów i na klatce schodowej jest włączony dopływ energii,
- sprawdź, czy w sąsiednich budynkach jest włączone światło.
Jeśli zabezpieczenia są wyłączone lub u sąsiadów i na klatce schodowej jest włączone światło, to znaczy, że naprawa przyczyn braku energii w Twoim lokalu nie jest zadaniem dla pogotowia energetycznego Stoen Operator. Usterka nastąpiła najprawdopodobniej w instalacji wewnętrznej - prosimy w takiej sytuacji o indywidualny kontakt z elektrykiem.

Lokalizacja | Rozpoczęcie | Zakończenie |
---|
Jeśli nadal chcesz zgłosić awarię, zadzwoń:
+48 22 821 31 31
