Wskazanie licznika jest podstawą do rozliczenia zużytej energii elektrycznej pobranej w danym okresie rozliczeniowym.
Stan licznika odczytuje reprezentujący Stoen Operator kontroler poboru energii. Kontroler zobowiązany jest przedstawić się i okazać imienny identyfikator. Pamiętaj, że możesz też poprosić, by okazał legitymację służbową (lub imienne upoważnienie).
Nie było Cię w domu podczas dokonywania odczytu? Zgłoś nam aktualny stan licznika!
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- korzystając z e-bok - zobacz jak to zrobić >
- wysłać e-mail na adres operator@stoen.pl
- odwiedzając nas osobiście w Biurze Obsługi Klientów - Dystrybucja
- dzwoniąc na naszą infolinię - tel. 22 821 31 31
Jeśli podana przez Ciebie wartość zużycia nie będzie ona budzić wątpliwości (np. nie będzie niższa niż poprzedni odczyt), zostanie odnotowana w systemie, a następnie na fakturze. Pamiętaj, aby przez wizytą z BOK-D lub przed połączeniem z konsultantem przygotować numer konta umowy, który znajdziesz na fakturze.
W jaki sposób odczytać z licznika wartość zużycia? Poniżej znajdziesz objaśnienie kodów widocznych na wyświetlaczu urządzenia.
Rozplombowanie licznika
Każdy licznik jest zaplombowany. Powinieneś dbać o to, aby plomby nie zostały uszkodzone. Jeśli licznik wymaga czasowego demontażu (np. w związku z remontem lokalu), powinieneś wystąpić pisemnie do Stoen Operator z prośbą o zgodę na rozplombowanie licznika. Pobierz w tym celu odpowiedni formularz >