Szanowni Państwo,
Po przeprowadzonej analizie pracy mikroinstalacji fotowoltaicznych i systemu elektroenergetycznego, stwierdzono nieprawidłowości polegające m.in. na wprowadzaniu do sieci większej mocy, niż moc zainstalowana mikroinstalacji, która została zadeklarowana w zgłoszeniu przyłączenia mikroinstalacji do sieci....
Planowana przerwa techniczna
Szanowni Klienci,
informujemy, że w dniu 14 listopada w godzinach 8-10 nasza strona internetowa będzie niedostępna z powodu planowanych prac serwisowych.
Przepraszamy za możliwe utrudnienia.
Szanowni klienci,
w dniu 11 listopada Biuro Obsługi Klientów – Dystrybucja przy ulicy Rudzkiej 18 będzie nieczynne...
Szanowni Państwo,
zgodnie decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr DRR.WRE.4321.13.2024.LK, opublikowaną w biuletynie URE w dniu 14 października 2024 r., została zatwierdzona Karta aktualizacji nr 42/B/24/2024 do Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej obowiązującej na terenie Stoen Operator Sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
zgodnie decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr DRR.WRE.4321.19.2024.AOr.JPa2 z dnia 7 października 2024 r., została zatwierdzona Karta aktualizacji nr 43/B/25/2024...
Uprzejmie informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.
Przedstawione w niniejszej Karcie aktualizacji nr 47/B/27/2024 zmiany zapisów IRiESD obejmują w szczególności...
Jednym z obowiązków spółki Stoen Operator, jako Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jest pozyskanie od Państwa danych pomiarowych oraz mierzenie ilości zużywanego przez Państwa prądu.
Dane te są przekazywane sprzedawcom energii elektrycznej, którzy następnie wystawiają rachunek za energię. Jeśli macie Państwo podpisaną oddzielną umowę na dystrybucję prądu z naszą spółką, to również my, na podstawie tych danych, wystawiamy odpowiedni rachunek.
Odczyty danych wykonujemy zgodnie z okresem rozliczeniowym, który jest wskazany w podpisanej przez Państwa umowie (dotyczy to zarówno umowy dystrybucyjnej z naszą spółką, jak i umowy kompleksowej ze sprzedawcą energii). Taki okres rozliczeniowy wynika z przyjętego przez nas harmonogramu odczytów wskazywanych przez licznik energii elektrycznej.
Prosimy, żebyście Państwo ułatwiali pracę przedstawicielom naszej firmy i umożliwili im dostęp do licznika, jeśli znajduje się on w Państwa mieszkaniu lub w miejscu niedostępnym. Pracownicy naszej firmy mają przy sobie identyfikatory ze zdjęciem oraz imienne upoważnienia i mają obowiązek odczytać informacje o zużytej przez Państwa energii elektrycznej lub/i przeprowadzić kontrolę działania licznika.
Dziękujemy za wyrozumiałość i pomoc naszym pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków.