Informacja o ograniczeniu pracy Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja innogy Stoen Operator Sp. z o.o. przy ul. Rudzkiej 18
Szanowni Państwo,
w trosce o Państwa bezpieczeństwo, w związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, od 13.03.2020 r. do odwołania ograniczyliśmy pracę Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja.
Klienci innogy Stoen Operator Sp. z o.o. będą w tym czasie obsługiwani:
- drogą e-mailową - wiadomości prosimy wysyłać na adres: operator@innogy.com
- telefonicznie - całodobowa infolinia pod numerem 22 821 31 31
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej - korespondencję prosimy kierować na adres:
03-867 Warszawa, ul. Nieświeska 52
Składanie wniosków na przyłączenie do sieci online bez wychodzenia z domu
Uruchomiliśmy nowy portal, który umożliwia Klientom składanie wniosków z obszaru przyłączeń, w tym mikroinstalacji oraz usuwania kolizji, wraz ze stosownymi załącznikami. Dokumenty można składać w formie elektronicznej, bez wychodzenia z domu, drukowania i ich podpisywania. Dodatkowo, po założeniu swego konta, mogą Państwo śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać kolejne pisma do sprawy oraz komunikować się z nami.
Portal dostępny jest pod adresem: https://przylacza.innogystoenoperator.pl/
Jednocześnie przypominamy, że zgłoszenia wszelkich spraw związanych z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy dokonywać na numer Pogotowia Energetycznego: 22 821 31 31 lub za pośrednictwem formularza na stronie www.innogystoenoperator.pl
Wszystkie zmiany zostały wprowadzone w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników innogy Stoen Operator Sp. z o.o.
Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy.
Z poważaniem
innogy Stoen Operator