Twoje zadowolenie z naszych usług jest dla nas najważniejsze, dlatego:

  • Codziennie pracujemy nad tym, aby zapewnić Ci łatwy dostęp do informacji, a nasze kontakty przebiegały sprawnie.
  • Cyklicznie badamy poziom zadowolenia z naszych usług, analizujemy komentarze klientów i wprowadzamy rozwiązania, które spełniają ich potrzeby.

Nasza praca podniosła oceny w badaniach zadowolenia klientów w obszarach:

  • uprzejmość i kultura obsługi
  • profesjonalizm i fachowa pomoc
  • zrozumiałość zwrotów i języka odpowiedzi
  • łatwość kontaktu
  • terminowość rozpatrywania spraw

Dziękujemy, że dostrzegasz nasze działania i je doceniasz!

  • udzielaniem odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie 
  • uproszczeniem języka komunikacji 
  • nowymi funkcjami naszej strony internetowej 
  • imię i nazwisko, nazwę firmy (opcjonalnie)
  • dane do kontaktu: adres mejlowy, nr telefonu, adres korespondencyjny
  • nr konta umowy, nr partnera handlowego, adres PPE, nr PPE, nr licznika Sprawdź, gdzie je znajdziesz
  • powód złożenia reklamacji 
+48 22 821-3131

(24h/7 dni w tygodniu)

operator@stoen.pl

Stoen Operator Sp. z o.o.
ul. Nieświeska 52
03-867 Warszawa

Biuro Obsługi Klientów - Dystrybucja
ul. Rudzka 18
czynne pn-pt w godz. 08:00–15:00


Dotyczy klientów z umową rozdzieloną*

*Umowa rozdzielona na dostarczanie energii składa się z dwóch oddzielnych umów, czyli umowy o świadczenie usług dystrybucji energii zawartej ze Stoen Operator oraz umowy sprzedaży energii zawartej z wybranym sprzedawcą.