Zawarcie umowy
1. Podpisanie umowy kompleksowej z wybranym sprzedawcą
W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę kompleksową.
Listę przedsiębiorstw obrotu znajdziesz tutaj
Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator. W umowie kompleksowej powinna znaleźć się informacja o sprzedawcy rezerwowym, a także parametry techniczne miejsca dostarczania energii. Parametry techniczne miejsca dostarczania energii elektrycznej sprzedawca otrzyma od Stoen Operator.
2. Złożenie przez sprzedawcę powiadomienia o nowej umowie
Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie kompleksowej. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.
Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.
Aby powiadomienie zostało przyjęte, niezbędne jest złożenie Zgłoszenia gotowości instalacji odbiorczej. Przypomnij sprzedawcy, aby złożył Zgłoszenie gotowości w Twoim imieniu. Dopiero po otrzymaniu tego dokumentu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy przez sprzedawcę możliwe będzie podłączenie napięcia.
3. Rozpoczęcie obowiązywania umowy
Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.
Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku drugim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.
1. Podpisanie umowy sprzedaży z wybranym sprzedawcą
W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę sprzedaży energii.
Listę przedsiębiorstw obrotu znajdziesz tutaj
Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator.
2. Złożenie wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji i podpisanie tej umowy z Stoen Operator
- Wypełnij formularz znajdujący się tu: Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji
- Zapisz go w postaci pliku PDF na swoim komputerze.
- Prześlij wypełniony wniosek PDF korzystając z opcji "Wybierz plik" znajdującej się pod wnioskiem.
- Nie zapomnij dołączyć wymaganych załączników.
Gdy już wybrałeś sprzedawcę energii, musisz podjąć kroki w celu zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Stoen Operator. Na początek powinieneś złożyć wniosek o zawarcie umowy.
Wypełniony wniosek:
- złóż osobiście w Biurze Obsługi Klientów – Dystrybucja (adres i godziny pracy Biura znajdziesz w polu „Kontakt” na dole strony),
- wyślij pocztą na adres korespondencyjny
- wyślij skan podpisanego wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami e-mailem na adres: operator@stoen.pl lub skorzystaj z opcji "Wybierz plik", znajdującej się poniżej.
Na podstawie Twojego wniosku przygotujemy Ci umowę, którą prześlemy na wskazany adres. Zachęcamy do podania adresu poczty elektronicznej, dzięki czemu możesz szybciej otrzymać druk umowy do podpisu. Umowa do podpisu zostanie do Ciebie wysłana w ciągu 7 dni od wpłynięcia wniosku (dotyczy gospodarstw domowych).
Ważna informacja:
Pamiętaj, że podłączenie napięcia nastąpi dopiero po powrocie do Stoen Operator podpisanej przez Ciebie umowy o świadczenie uslug dystrybucji energii elektrycznej oraz po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym powiemy w następnym kroku.
Wymagane załączniki:
- pełnomocnictwo – znajdziesz je tutaj (jeśli umowę w Twoim imieniu podpisuje inna osoba)
- załącznik do wniosku/wypowiedzenia - wykaz punktów poboru – znajdziesz go tutaj (jeśli wniosek dotyczy więcej niż jednego punktu poboru)
- zgłoszenie gotowości instalacji odbiorczej - znajdziesz je tutaj
3. Złożenie przez sprzedawcę powiadomienia o nowej umowie
Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie sprzedaży energii. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.
Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.
4. Rozpoczęcie obowiązywania umowy
Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.
Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku trzecim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.
1. Podpisanie umowy kompleksowej z wybranym sprzedawcą
W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę kompleksową.
Listę przedsiębiorstw obrotu znajdziesz tutaj
Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator.
W umowie kompleksowej powinna znaleźć się informacja o sprzedawcy rezerwowym, a także parametry techniczne miejsca dostarczania energii. Parametry techniczne miejsca dostarczania energii elektrycznej sprzedawca otrzyma od Stoen Operator.
2. Złożenie przez sprzedawcę powiadomienia o nowej umowie
Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie kompleksowej. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.
Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.
Aby powiadomienie zostało przyjęte, niezbędne jest złożenie zgłoszenia gotowości instalacji odbiorczej. Przypomnij sprzedawcy, aby złożył Zgłoszenie gotowości w Twoim imieniu. Dopiero po otrzymaniu tego dokumentu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy przez sprzedawcę możliwe będzie podłączenie napięcia.
3. Rozpoczęcie obowiązywania umowy
Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.
Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku drugim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.
1. Podpisanie umowy sprzedaży z wybranym sprzedawcą
W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę sprzedaży energii.
Listę przedsiębiorstw obrotu znajdziesz tutaj
Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator.
2. Złożenie wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji i podpisanie tej umowy z Stoen Operator
- Wypełnij formularz znajdujący się tu: Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji
- Zapisz go w postaci pliku PDF na swoim komputerze.
- Prześlij wypełniony wniosek PDF korzystając z opcji "Wybierz plik" znajdującej się pod wnioskiem.
- Nie zapomnij dołączyć wymaganych załączników.
Gdy już wybrałeś sprzedawcę energii, musisz podjąć kroki w celu zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Stoen Operator. Na początek powinieneś złożyć wniosek o zawarcie umowy.
Wypełniony wniosek:
- złóż osobiście w Biurze Obsługi Klientów – Dystrybucja (adres i godziny pracy Biura znajdziesz w polu „Kontakt” na dole strony),
- wyślij pocztą na adres korespondencyjny
- wyślij skan podpisanego wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami e-mailem na adres: operator@stoen.pl lub skorzystaj z opcji "Wybierz plik", znajdującej się poniżej.
Na podstawie Twojego wniosku przygotujemy Ci umowę, którą prześlemy na wskazany adres. Zachęcamy do podania adresu poczty elektronicznej, dzięki czemu możesz szybciej otrzymać druk umowy do podpisu. Umowa do podpisu zostanie do Ciebie wysłana w ciągu 21 dni od wpłynięcia wniosku.
Ważna informacja:
Pamiętaj, że podłączenie napięcia nastąpi dopiero po powrocie do Stoen Operator podpisanej przez Ciebie umowy o świadczenie uslug dystrybucji energii elektrycznej oraz po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym powiemy w następnym kroku.
Wymagane załączniki:
- pełnomocnictwo – znajdziesz je tutaj (jeśli umowę w Twoim imieniu podpisuje inna osoba)
- aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG)
- załącznik do wniosku/wypowiedzenia - wykaz punktów poboru – znajdziesz go tutaj (jeśli wniosek dotyczy więcej niż jednego punktu poboru)
3. Złożenie przez sprzedawcę powiadomienia o nowej umowie
Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie sprzedaży energii. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.
Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.
4. Rozpoczęcie obowiązywania umowy
Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.
Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku trzecim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.