W pierwszej kolejności wybierz odpowiedni wniosek dotyczący zamiany warunków umowy dystrybucyjnej i wypełnij go. Nie zapomnij dołączyć do wniosku wymaganych załączników.
Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób złożenia wniosku:
W formie skanu podpisanego wniosku mailowo na adres:
operator@stoen.pl
Pocztą na adres korespondencyjny:
ul. Nieświeska 52
03-867 Warszawa
W Biurze Obsługi Klientów - Dystrybucja przy:
ul. Rudzkiej 18
w Warszawie
Nie chcesz czekać w kolejce?
Po pozytywnym zweryfikowaniu kompletności Twojego wniosku oraz możliwości wprowadzenia zmiany w warunkach umowy dystrybucyjnej, otrzymasz od nas propozycję umowy lub aneksu, który uwzględnia wnioskowaną zmianę. W przypadku negatywnej weryfikacji wniosku, zwrotnie otrzymasz od nas odpowiedź uwzględniającą powód jego odrzucenia.
Jeżeli akceptujesz warunki umowy lub aneksu, podpisz dokument i złóż go w wybrany przez Ciebie sposób:
Podpisany elektronicznie mailowo na adres:
operator@stoen.pl
Pocztą na adres korespondencyjny:
ul. Nieświeska 52
03-867 Warszawa
W Biurze Obsługi Klientów - Dystrybucja przy:
ul. Rudzkiej 18
w Warszawie
Nie chcesz czekać w kolejce?
Po obustronnym podpisaniu umowy lub aneksu następuje zmiana warunków w umowie dystrybucyjnej, która zostaje uwzględniona w Twoich rozliczeniach z dniem wskazanym w umowie/aneksie. W przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiana wchodzi w życie z dniem dostosowania układu pomiarowo-rozliczeniowego.
Zwrotnie otrzymasz od nas obustronnie podpisany dokument.