Wybierz sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę sprzedaży energii.

Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy

Podpisując umowę upoważniasz swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator.

Pełnomocnictwo ogólne
Pełnomocnictwo do reprezentowania Klienta w procesie przyłączeniowym

Wybierz sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę sprzedaży energii.

Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy

Zapytaj swojego sprzedawcę o Oświadczenie woli. Jest to upoważnienie sprzedawcy do zawarcia przez niego umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w Twoim imieniu i na Twoją rzecz na warunkach wynikających z:

• Taryfy Stoen Operator oraz IRiESD,

• dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji (w zakresie warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej oraz cyklu rozliczeniowego),

• wzoru umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

Oświadczenie woli pozwala skrócić czas realizacji procesu zmiany sprzedawcy.

Oświadczenie Odbiorcy o zgodzie na zawarcie umowy z OSD (ważne od 20.02.2021 r.)

Po podpisaniu umowy z nowym sprzedawcą należy złożyć wypowiedzenie Twojej dotychczasowej umowy. Nie musisz tego robić osobiście - wielu sprzedawców, z którymi możesz podpisać umowę, zrobi to za Ciebie, jeśli będzie posiadać stosowne upoważnienie.

Zanim wypowiesz obowiązującą umowę, zwróć uwagę na jej zapisy - sprawdź, czy umowa nie wiąże Cię na jakiś czas albo czy nie ma uwzględnionych kar umownych za jej zerwanie.

Pamiętaj, że zgoda dotychczasowego sprzedawcy nie jest wymagana do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.

Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie sprzedaży. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator. Przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zmiany sprzedawcy.

Twoja nowa umowa nie wejdzie w życie od razu po podpisaniu. Sprzedawca musi złożyć powiadomienie o zawartej umowie kompleksowej między 21 a 90 dniem przed jej planowanym wejściem w życie.

Jeżeli nie przekazałeś swojemu sprzedawcy tzw. oświadczenie woli, aby to on zawarł w Twoim imieniu umowę o świadczenie usług dystrybucji, powinieneś teraz złożyć wniosek o zawarcie umowy.

Wypełnij wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze Stoen Operator

Nie zapomnij dołączyć wymaganych załączników:

• pełnomocnictwo (jeśli umowę w Twoim imieniu podpisuje inna osoba),

• wykaz punktów poboru (jeśli wniosek dotyczy więcej niż jednego punktu poboru),

• aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG) - dotyczy klientów biznesowych,

• wniosek dotyczący planu ograniczeń – dotyczy obiektów o mocy umownej wyższej niż 300 kW.

Wyślij lub złóż wypełniony wniosek

Elektronicznie
Opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym,
mejlowo na adres:
Tradycyjnie
Pocztą na adres
korespondencyjny:
Osobiście
W Biurze Obsługi Klientów - 
Dystrybucja przy:

Na podstawie Twojego wniosku przygotujemy umowę, którą prześlemy na wskazany adres.

Umowa do podpisu zostanie do Ciebie wysłana w ciągu:

- 7 dni od wpłynięcia wniosku (dotyczy gospodarstw domowych),

- 14 dni od wpłynięcia wniosku (dotyczy klientów biznesowych)

- 21 dni od wpłynięcia wniosku (dotyczy grupy taryfowej B).

Odesłanie do nas dwóch podpisanych egzemplarzy umowy jest warunkiem koniecznym pozytywnego zakończenia procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
Pełnomocnictwo ogólne
Załącznik do wniosku - wykaz punktów poboru
Wniosek o objęcie ochroną obiektu przed wprowadzanymi ograniczeniami w dostarczaniu i poborze energii elektrycznej

Gdy formalności z poprzednich kroków są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie sprzedaży. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator. Przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zmiany sprzedawcy.

Po zakończeniu umowy z dotychczasowym sprzedawcą energii, otrzymasz rozliczenie końcowe, które jest niezbędne w procesie zmiany sprzedawcy. Po otrzymaniu tego rozliczenia, rozpocznie się nowy okres rozliczeniowy zgodnie z nową umową. Naszym zadaniem jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieci oraz dostarczanie energii do Twojego domu lub przedsiębiorstwa.

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz się z nami skontaktować następującymi kanałami:

+48 22 821-3131

(24h/7 dni w tygodniu)


ul. Rudzka 18, czynne pn-pt w godz. 08:00–15:00

Nie chcesz czekać w kolejce?