Stoen Operator wprowadza nową funkcjonalność dla klientów w Portalu...

Stoen Operator stawia na transparentność i digitalizację komunikacji z odbiorcami. W trosce o ich komfort spółka wprowadziła nową funkcjonalność w Portalu planowanych wyłączeń i awarii. Dzięki usłudze powiadomień o przerwach w dostawie energii użytkownicy zyskują możliwość lepszego planowania codziennych aktywności i ograniczenia niedogodności związanych z czasowym, niezbędnym wstrzymaniem dostaw prądu.

Czytaj dalej

Projekty lokalnych mikrorynków energetycznych: nowa droga do zarzą...

Czytaj dalej

Energetyka wzywa talenty na pokład

Czytaj dalej

Coraz więcej odbiorców energii z nowymi licznikami

Czytaj dalej

Stabilizacja systemu elektroenergetycznego wymaga rozwoju magazynó...

Czytaj dalej

Ponad 37 milionów złotych na inwestycje stołecznego operatora

Czytaj dalej

Od konsumenta do klienta – cyfrowe innowacje i osobista obsługa

Czytaj dalej

Stoen Operator kontynuuje prace nad optymalizacją efektywności

Czytaj dalej

Zaawansowane technologie dla bezpieczeństwa pracowników i sieci dy...

Czytaj dalej

Stoen Operator zwiększa nakłady na modernizację sieci energetycznej...

Czytaj dalej

Widzisz 10 z 46 artykułów