× Zamrożenie ceny prądu – Tarcza Solidarnościowa. Więcej informacji znajdziesz tutaj
× Zwiększamy bezpieczeństwo eBOK – wprowadziliśmy uwierzytelnianie wieloskładnikowe 
22 września 2023

Szanowni Państwo, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr DRR.WRE.4321.23.2023.LK z dnia 20 września 2023 r., została zatwierdzona Karta aktualizacji nr 37/K/2/2023 do Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej obowiązującej na terenie...

19 września 2023
  Tarcza solidarnościowa – pytania i odpowiedzi
06 września 2023

Szanowni Państwo, zgodnie decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr DRR.WRE.4321.16.2023.LK z dnia 31 sierpnia 2023 r., została zatwierdzona Karta aktualizacji nr 35/B/19/2023 do Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej obowiązującej na terenie...

24 lipca 2023

Stoen Operator Sp. z o.o. informuje, iż w dniu 18 lipca 2023 r. Decyzją znak: DRR.WRE.4321.8.2023.ŁW Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdził zmiany wprowadzone Kartą Aktualizacji nr 36/B/20/2023 w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.  Zatwierdzone...

26 czerwca 2023

Uprzejmie informujemy, że w dniu 23 czerwca 2023 r. do Urzędu Regulacji Energetyki została przekazana przez Stoen Operator Sp. z .o.o. Karta aktualizacji nr 32/B/17/2023 wraz z raportem z konsultacji. Dokumenty do pobrania: Raport OSD z konsultacji treści Karty aktualizacji...

26 czerwca 2023

Uprzejmie informujemy, że w dniu 22 czerwca 2023 r. do Urzędu Regulacji Energetyki została przekazana przez Stoen Operator Sp. z .o.o. Karta aktualizacji nr 37/K/2/2023 wraz z raportem z konsultacji. Dokumenty do pobrania: Raport OSD z konsultacji treści Karty aktualizacji...

Jednym z obowiązków spółki Stoen Operator, jako Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jest pozyskanie od Państwa danych pomiarowych oraz mierzenie ilości zużywanego przez Państwa prądu.

Dane te są przekazywane sprzedawcom energii elektrycznej, którzy następnie wystawiają rachunek za energię. Jeśli macie Państwo podpisaną oddzielną umowę na dystrybucję prądu z naszą spółką, to również my, na podstawie tych danych, wystawiamy odpowiedni rachunek.

Odczyty danych wykonujemy zgodnie z okresem rozliczeniowym, który jest wskazany w podpisanej przez Państwa umowie (dotyczy to zarówno umowy dystrybucyjnej z naszą spółką, jak i umowy kompleksowej ze sprzedawcą energii). Taki okres rozliczeniowy wynika z przyjętego przez nas harmonogramu odczytów wskazywanych przez licznik energii elektrycznej.

Prosimy, żebyście Państwo ułatwiali pracę przedstawicielom naszej firmy i umożliwili im dostęp do licznika, jeśli znajduje się on w Państwa mieszkaniu lub w miejscu niedostępnym. Pracownicy naszej firmy mają przy sobie identyfikatory ze zdjęciem oraz imienne upoważnienia i mają obowiązek odczytać informacje o zużytej przez Państwa energii elektrycznej lub/i przeprowadzić kontrolę działania licznika.

Dziękujemy za wyrozumiałość i pomoc naszym pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków.