Uprzejmie informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.
Przedstawione w niniejszej Karcie aktualizacji nr 47/B/27/2024 zmiany zapisów IRiESD obejmują w szczególności...
Rusza rekrutacja do Studenckiego Projektu Badawczego organizowanego przez Stoen Operator we współpracy z Politechniką Warszawską.
Celem projektu jest analiza możliwości wdrożenia procedur zarządzania majątkiem sieciowym w oparciu o normę ISO 55001 w Stoen, poprzez analizę stopnia spełnienia wymagań normy i opracowanie planu jej wdrożenia...
Informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.
Planowane zmiany dotyczą następującego rozdziału części IRiESD pt. Warunki korzystania, prowadzenia ruchu, eksploatacji i planowania rozwoju sieci...
Informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.
Planowane zmiany dotyczą następującego rozdziału części IRiESD pt. Bilansowanie systemu dystrybucyjnego i zarządzanie ograniczeniami systemowymi...
Szanowni Klienci,
informujemy, że w dniu 1 października w godzinach 8-10 nasza strona internetowa będzie niedostępna z powodu planowanych prac serwisowych.
Przepraszamy za możliwe utrudnienia.
Szanowni Klienci,
informujemy, że w dniu 16 września w godzinach 22-23 nasza strona internetowa będzie niedostępna z powodu planowanych prac serwisowych.
Przepraszamy za możliwe utrudnienia.
Jednym z obowiązków spółki Stoen Operator, jako Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jest pozyskanie od Państwa danych pomiarowych oraz mierzenie ilości zużywanego przez Państwa prądu.
Dane te są przekazywane sprzedawcom energii elektrycznej, którzy następnie wystawiają rachunek za energię. Jeśli macie Państwo podpisaną oddzielną umowę na dystrybucję prądu z naszą spółką, to również my, na podstawie tych danych, wystawiamy odpowiedni rachunek.
Odczyty danych wykonujemy zgodnie z okresem rozliczeniowym, który jest wskazany w podpisanej przez Państwa umowie (dotyczy to zarówno umowy dystrybucyjnej z naszą spółką, jak i umowy kompleksowej ze sprzedawcą energii). Taki okres rozliczeniowy wynika z przyjętego przez nas harmonogramu odczytów wskazywanych przez licznik energii elektrycznej.
Prosimy, żebyście Państwo ułatwiali pracę przedstawicielom naszej firmy i umożliwili im dostęp do licznika, jeśli znajduje się on w Państwa mieszkaniu lub w miejscu niedostępnym. Pracownicy naszej firmy mają przy sobie identyfikatory ze zdjęciem oraz imienne upoważnienia i mają obowiązek odczytać informacje o zużytej przez Państwa energii elektrycznej lub/i przeprowadzić kontrolę działania licznika.
Dziękujemy za wyrozumiałość i pomoc naszym pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków.