Umowa kompleksowa
Umowa rozdzielona

Umowa kompleksowa to rozwiązanie, które ogranicza formalności i ułatwia obsługę dla użytkownika. Umożliwia najpierw podpisanie tylko jednej umowy ze sprzedawcą kompleksowym, a potem płacenie tylko jednego rachunku, bez podziału na faktury dystrybucyjne i handlowe.

W umowie rozdzielonej, podpisujesz oddzielnie umowę z dystrybutorem energii elektrycznej (Stoen Operator), a oddzielnie ze sprzedawcą energii elektrycznej, wybranym przez Ciebie. Oznacza to, że będziesz dostawał dwa rachunku – oddzielnie za dystrybucję, oddzielnie za sprzedaż.

W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę kompleksową. Ich listę znajdziesz tutaj:

Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę, powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator. W umowie kompleksowej powinna znaleźć się informacja o sprzedawcy rezerwowym, a także parametry techniczne miejsca dostarczania energii. Parametry techniczne miejsca dostarczania energii elektrycznej sprzedawca otrzyma od Stoen Operator.

Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie kompleksowej. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.

Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.

Aby powiadomienie zostało przyjęte, niezbędne jest złożenie Zgłoszenia gotowości instalacji odbiorczej. Przypomnij sprzedawcy, aby złożył Zgłoszenie gotowości w Twoim imieniu. Dopiero po otrzymaniu tego dokumentu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy przez sprzedawcę, możliwe będzie podłączenie napięcia.

Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.

Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku drugim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.

W pierwszej kolejności musisz wybrać sprzedawcę energii elektrycznej, z którym możesz zawrzeć umowę kompleksową. Ich listę znajdziesz tutaj:

Zgłoś się do wybranego przez siebie sprzedawcy. Pamiętaj, że podpisując umowę, powinieneś upoważnić swojego sprzedawcę do reprezentowania Cię przed Stoen Operator.

Gdy już wybrałeś sprzedawcę energii, musisz podjąć kroki w celu zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Stoen Operator. Na początek powinieneś złożyć wniosek o zawarcie umowy.

Wypełnij formularz znajdujący się tu: Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji a następnie złóż na jeden, wybrany przez Ciebie sposób: 

na adres:

operator@stoen.pl

Stoen Operator Sp. z o.o.

ul. Rudzka 18
01-689 Warszawa

pon-pt 8:00 - 15:00

ul. Rudzka 18

Na podstawie Twojego wniosku przygotujemy Ci umowę, którą prześlemy na wskazany adres.

Pamiętaj, że podłączenie napięcia nastąpi dopiero po powrocie do Stoen Operator podpisanej przez Ciebie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym powiemy w następnym kroku.

Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji
Pełnomocnictwo ogólne
Załącznik do wniosku - wykaz punktów poboru
Zgłoszenie gotowości instalacji odbiorczej
Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG) – dotyczy klientów biznesowych.

Gdy poprzednie formalności są już zakończone, wybrany przez Ciebie sprzedawca ma obowiązek poinformowania nas o zawartej umowie kompleksowej. W tym celu składa powiadomienie przez dedykowany system informatyczny Stoen Operator.

Dopiero przyjęte powiadomienie jest potwierdzeniem pozytywnego przejścia procesu zawarcia nowej umowy.

Aby powiadomienie zostało przyjęte, niezbędne jest złożenie Zgłoszenia gotowości instalacji odbiorczej. Przypomnij sprzedawcy, aby złożył Zgłoszenie gotowości w Twoim imieniu. Dopiero po otrzymaniu tego dokumentu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy przez sprzedawcę, możliwe będzie podłączenie napięcia.

Twoja umowa wejdzie w życie z momentem zainstalowania (w przypadku zabudowy jednorodzinnej) lub odblokowania (w przypadku budynków wielolokalowych) licznika.

Zlecenie montażu/odblokowania licznika zostanie wystawione dopiero po złożeniu przez sprzedawcę powiadomienia, o którym mówiliśmy w kroku drugim. Po realizacji zlecenia Twój sprzedawca zostanie przez nas poinformowany o dacie rozpoczęcia świadczenia usług.

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz się z nami skontaktować następującymi kanałami:

+48 22 821-3131

(24h/7 dni w tygodniu)


ul. Rudzka 18, czynne pn-pt w godz. 08:00–15:00

Nie chcesz czekać w kolejce?