Twoje zadowolenie z naszych usług jest dla nas najważniejsze, dlatego:

  • Codziennie pracujemy nad tym, aby zapewnić Ci łatwy dostęp do informacji, a nasze kontakty przebiegały sprawnie.
  • Cyklicznie badamy poziom zadowolenia z naszych usług, analizujemy komentarze klientów i wprowadzamy rozwiązania, które spełniają ich potrzeby.

Nasza praca podniosła oceny w badaniach zadowolenia klientów w obszarach:

  • uprzejmość i kultura obsługi
  • profesjonalizm i fachowa pomoc
  • zrozumiałość zwrotów i języka odpowiedzi
  • łatwość kontaktu
  • terminowość rozpatrywania spraw

Dziękujemy, że dostrzegasz nasze działania i je doceniasz!

  • udzielaniem odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie 
  • uproszczeniem języka komunikacji 
  • nowymi funkcjami naszej strony internetowej 

Dbając o jakość naszych usług oraz komfort współpracy, regularnie prowadzimy badania satysfakcji klientów. Badania te realizujemy we współpracy z niezależną agencją badawczą, która kontaktuje się z naszymi klientami w naszym imieniu.

  • Aby lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania naszych klientów,
  • Aby usprawniać procesy obsługi i świadczone usługi,
  • Aby stale podnosić jakość współpracy z klientami.
  • Kontaktujemy się z wybranymi klientami telefonicznie przez ankieterów agencji badawczej,
  • Badanie trwa kilka minut i dotyczy doświadczeń związanych z naszymi usługami,
  • Udział w badaniu jest dobrowolny, w każdej chwili możesz zgłosić sprzeciw. W takim przypadku powiadom ankietera lub skontaktuj się ze Stoen Operator.
  • Badania satysfakcji prowadzone są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO), w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 f RODO), którym jest ocena jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia z produktów i usług,
  • Dane klientów są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji badania i poprawy jakości usług,
  • Ankieterzy nie proszą o podawanie danych wrażliwych (np. numeru PESEL, haseł, danych do logowania),
  • Więcej informacji znajdziesz w zakładce https://stoen.pl/pl/strona/informacje-rodo
  • Jeżeli otrzymałeś telefon w sprawie badania satysfakcji i chcesz upewnić się, że kontakt jest autentyczny, możesz się z nami skontaktować przez formularz kontaktowy.