Dlaczego warto
założyć konto w eBOK
Stoen Operator?

Chcesz mieć stały dostęp do faktur oraz na bieżąco kontrolować swoje zużycie energii? Chętnie zrezygnowałbyś z papierowej korespondencji? A może chciałbyś załatwiać sprawy dotyczące umowy dystrybucyjnej bez wychodzenia z domu? Masz to wszystko w zasięgu ręki! Wystarczy tylko kilka kroków, aby zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Stoen Operator.
W naszym eBOK w każdym momencie masz dostęp do swoich faktur, nie tylko bieżących, ale również archiwalnych. eBOK to również znaczna oszczędność czasu, dzięki niemu zmiany dotyczące Twojego konta możesz zgłaszać bezpośrednio przez Internet, bez konieczności dzwonienia na infolinię, wysyłania pism lub wizyt w naszym Biurze Obsługi Klientów - Dystrybucja. Przejście na e-fakturę to nasz wspólny wkład w ochronę środowiska naturalnego.
Wprowadziliśmy uwierzytelnianie wieloskładnikowe.
Masz możliwość zaktualizowania swoich danych w dowolnym momencie.
Nie trać czasu na kontakt z nami – to my możemy się skontaktować z Tobą, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy w eBOK.
Rezygnacja z faktur papierowych i przejście na e-fakturę to Twój wkład w ochronę środowiska naturalnego.
Masz pewność, że Twoja faktura nie trafi w niepowołane ręce. Dostępna będzie tylko na Twoim koncie.

eBOK Stoen Operator dostępny jest tylko dla Odbiorców, którzy posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Informację o tym, jak zawrzeć umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej znajdziesz tutaj.

Aby założyć konto w eBOK

W celu rejestracji wymagane jest podanie kilku danych. Niezbędny jest numer Partnera Handlowego (znajduje się w prawym górnym rogu faktury), numer NIP lub PESEL, a także adres e-mail, na który otrzymasz potwierdzenie założenia konta wraz z hasłem tymczasowym.

Po zatwierdzeniu rejestracji otrzymasz dwie wiadomości e-mail. Pierwsza będzie przesłana niemal natychmiast i będzie zawierać podziękowanie oraz potwierdzenie rejestracji. W drugiej wiadomości otrzymasz hasło tymczasowe wraz z linkiem aktywacyjnym. Tę wiadomość otrzymasz w ciągu ok. 2 godzin od rejestracji. Jeżeli nie widzisz wiadomości od nas, sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce i dodaj nas do zaufanych adresów.

Jeżeli zapomnisz swoje hasło lub chcesz je zmienić ze względów bezpieczeństwa wejdź na stronę logowania do eBOK i kliknij w link „Przypomnij mi hasło”, a następnie podaj wymagane dane. Wiadomość z nowym hasłem otrzymasz w ciągu kilku minut na adres e-mail.

24 godziny/7dni w tygodniu

T: +48 22 821 31 31

operator@stoen.pl

Pon. - pt. godz. 8.00 - 16.00

T: +48 22 821 30 11

infobiznesoperator@stoen.pl

Logowanie do serwisu odbywa się za pośrednictwem numeru Partnera Handlowego, do którego możesz mieć przypisanych kilka lokali i kilka kont umów. Dzięki temu logując się na jedno swoje konto, masz dostęp do wszystkich lokali oraz umów, przypisanych do danego numeru Partnera Handlowego.

A co w przypadku, gdy masz dwa numery Partnerów Handlowych? W tym celu musisz oba konta zarejestrować w eBOK osobno. Pamiętaj również, że możesz tak je ustawić, by logując się na jedno konto, mieć dostęp do obu Partnerów Handlowych. Szczegóły, w jaki sposób możesz to zrobić, znajdziesz w sekcji „Dane”. Po zmianie w ustawieniu, w polu „Partner Handlowy” w prawym górnym rogu, będziesz miał możliwość przełączania pomiędzy swoimi kontami.

W zakładce „Finanse” możesz sprawdzić, jaki jest aktualny stan Twojego konta, a także zweryfikować przeszłe i przyszłe należności, terminy płatności, a także pobrać i wydrukować faktury i prognozy zużycia.

W eBOK dostępne są domyślnie duplikaty faktur. Oznacza to, że faktury w dalszym ciągu będziemy wysyłać pocztą, ale w każdej chwili będziesz miał do nich dostęp w eBOK. Na pobranych z eBOK dokumentach znajdziesz informację, że jest to tylko duplikat.

Możesz również wyrazić zgodę na e-fakturę. W takim przypadku przestaniemy wysyłać nowe faktury pocztą, a oryginalne dokumenty udostępnione będą w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów.

Pamiętaj, że e-faktura posiada zgodnie z przepisami taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Zasady przesyłania, przechowywania i udostępniania elektronicznych faktur organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej określa rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 roku (Dziennik Ustaw z 28 grudnia 2010 Nr 249 poz. 1661). Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości dotyczące usługi e-faktury, sprawdź zakładkę „Pytania i odpowiedzi” u dołu strony, lub skontaktuj się z nami.

Druga zakładka w ramach konta umowy zawiera informację o wysłanych przypomnieniach o płatnościach. Monity wysyłane są w przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie odnotujemy wpłaty w wyznaczonym terminie

Umożliwia Ci weryfikację i kontrolowanie swojego zużycia energii elektrycznej.

Zakładka „Usługi” umożliwia Ci składanie wniosków oraz innych zgłoszeń kontaktowych przez Internet.

W eBOK można zgłosić rozplombowanie licznika, a nawet chęć zmiany grupy taryfowej lub cyklu rozliczeniowego. Usługi zostały pogrupowane na:

  • Usługi dla liczników, w tym:
    • rozplombowanie licznika bez zmiany lokalizacji układu pomiarowego,
    • rozplombowanie licznika w celu zmiany lokalizacji układu pomiarowego,
  • Usługi związane z płatnościami, w tym:
    • wniosek o duplikat faktury,
    • reklamacja rozliczenia za energię elektryczną,
  • Usługi dla lokali, w tym:
    • zmiana grupy taryfowej,
    • zmiana cyklu rozliczeniowego,
    • zmiana mocy umownej.

Dodatkowo w ramach usług dla lokali znajdziesz również informację, co należy zrobić, aby skorzystać z tymczasowego poboru energii elektrycznej (ryczałt), a w ramach usług związanych z płatnościami informację, jak czytać fakturę oraz szczegóły usługi polecenia zapłaty.

Większość z wymienionych zgłoszeń możesz dokonać przez interaktywny formularz w naszym eBOK. Wystarczy, że wybierzesz interesujące zgłoszenie, a zostaniesz przeniesiony na podstronę z wybranym formularzem. Pozostaje jedynie uzupełnić odpowiednie dane i wysłać zgłoszenie.

Zmianę cyklu rozliczeniowego, grupy taryfowej oraz reklamację faktury za energię elektryczną należy złożyć w formularzu „Inne zgłoszenie” z uzupełnieniem niezbędnych danych w komentarzu. Informacja, jakie dane należy podać, wskazana jest na podstronie interesującego Cię zgłoszenia.

Zakładka „Dane” zawiera aktualne dane Odbiorcy energii elektrycznej, a także umożliwia zgłoszenie zmiany danych teleadresowych, takich jak adres korespondencyjny lub numer telefonu kontaktowego.

W pozostałych zakładkach możesz sprawdzić swoją grupę taryfową oraz moc umowną, a także zweryfikować historię zmian na swoim koncie.

W ostatniej zakładce znajdziesz instrukcję korzystania z serwisu, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, a także słownik najważniejszych pojęć związanych z energią elektryczną.