
Dlaczego warto
założyć konto w eBOK
Stoen Operator?

eBOK Stoen Operator dostępny jest tylko dla Odbiorców, którzy posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Informację o tym, jak zawrzeć umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej znajdziesz tutaj.
Aby założyć konto w eBOKW celu rejestracji wymagane jest podanie kilku danych. Niezbędny jest numer Partnera Handlowego (znajduje się w prawym górnym rogu faktury), numer NIP lub PESEL, a także adres e-mail, na który otrzymasz potwierdzenie założenia konta wraz z hasłem tymczasowym.
Po zatwierdzeniu rejestracji otrzymasz dwie wiadomości e-mail. Pierwsza będzie przesłana niemal natychmiast i będzie zawierać podziękowanie oraz potwierdzenie rejestracji. W drugiej wiadomości otrzymasz hasło tymczasowe wraz z linkiem aktywacyjnym. Tę wiadomość otrzymasz w ciągu ok. 2 godzin od rejestracji. Jeżeli nie widzisz wiadomości od nas, sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce i dodaj nas do zaufanych adresów.

Jeżeli zapomnisz swoje hasło lub chcesz je zmienić ze względów bezpieczeństwa wejdź na stronę logowania do eBOK i kliknij w link „Przypomnij mi hasło”, a następnie podaj wymagane dane. Wiadomość z nowym hasłem otrzymasz w ciągu kilku minut na adres e-mail.
24 godziny/7dni w tygodniu
Pon. - pt. godz. 8.00 - 16.00

Logowanie do serwisu odbywa się za pośrednictwem numeru Partnera Handlowego, do którego możesz mieć przypisanych kilka lokali i kilka kont umów. Dzięki temu logując się na jedno swoje konto, masz dostęp do wszystkich lokali oraz umów, przypisanych do danego numeru Partnera Handlowego.
A co w przypadku, gdy masz dwa numery Partnerów Handlowych? W tym celu musisz oba konta zarejestrować w eBOK osobno. Pamiętaj również, że możesz tak je ustawić, by logując się na jedno konto, mieć dostęp do obu Partnerów Handlowych. Szczegóły, w jaki sposób możesz to zrobić, znajdziesz w sekcji „Dane”. Po zmianie w ustawieniu, w polu „Partner Handlowy” w prawym górnym rogu, będziesz miał możliwość przełączania pomiędzy swoimi kontami.

W zakładce „Finanse” możesz sprawdzić, jaki jest aktualny stan Twojego konta, a także zweryfikować przeszłe i przyszłe należności, terminy płatności, a także pobrać i wydrukować faktury i prognozy zużycia.
W eBOK dostępne są domyślnie duplikaty faktur. Oznacza to, że faktury w dalszym ciągu będziemy wysyłać pocztą, ale w każdej chwili będziesz miał do nich dostęp w eBOK. Na pobranych z eBOK dokumentach znajdziesz informację, że jest to tylko duplikat.
Możesz również wyrazić zgodę na e-fakturę. W takim przypadku przestaniemy wysyłać nowe faktury pocztą, a oryginalne dokumenty udostępnione będą w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów.
Pamiętaj, że e-faktura posiada zgodnie z przepisami taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Zasady przesyłania, przechowywania i udostępniania elektronicznych faktur organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej określa rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 roku (Dziennik Ustaw z 28 grudnia 2010 Nr 249 poz. 1661). Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości dotyczące usługi e-faktury, sprawdź zakładkę „Pytania i odpowiedzi” u dołu strony, lub skontaktuj się z nami.
Druga zakładka w ramach konta umowy zawiera informację o wysłanych przypomnieniach o płatnościach. Monity wysyłane są w przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie odnotujemy wpłaty w wyznaczonym terminie

Umożliwia Ci weryfikację i kontrolowanie swojego zużycia energii elektrycznej.

Zakładka „Usługi” umożliwia Ci składanie wniosków oraz innych zgłoszeń kontaktowych przez Internet.
W eBOK można zgłosić rozplombowanie licznika, a nawet chęć zmiany grupy taryfowej lub cyklu rozliczeniowego. Usługi zostały pogrupowane na:
- Usługi dla liczników, w tym:
- rozplombowanie licznika bez zmiany lokalizacji układu pomiarowego,
- rozplombowanie licznika w celu zmiany lokalizacji układu pomiarowego,
- Usługi związane z płatnościami, w tym:
- wniosek o duplikat faktury,
- reklamacja rozliczenia za energię elektryczną,
- Usługi dla lokali, w tym:
- zmiana grupy taryfowej,
- zmiana cyklu rozliczeniowego,
- zmiana mocy umownej.
Dodatkowo w ramach usług dla lokali znajdziesz również informację, co należy zrobić, aby skorzystać z tymczasowego poboru energii elektrycznej (ryczałt), a w ramach usług związanych z płatnościami informację, jak czytać fakturę oraz szczegóły usługi polecenia zapłaty.
Większość z wymienionych zgłoszeń możesz dokonać przez interaktywny formularz w naszym eBOK. Wystarczy, że wybierzesz interesujące zgłoszenie, a zostaniesz przeniesiony na podstronę z wybranym formularzem. Pozostaje jedynie uzupełnić odpowiednie dane i wysłać zgłoszenie.
Zmianę cyklu rozliczeniowego, grupy taryfowej oraz reklamację faktury za energię elektryczną należy złożyć w formularzu „Inne zgłoszenie” z uzupełnieniem niezbędnych danych w komentarzu. Informacja, jakie dane należy podać, wskazana jest na podstronie interesującego Cię zgłoszenia.

Zakładka „Dane” zawiera aktualne dane Odbiorcy energii elektrycznej, a także umożliwia zgłoszenie zmiany danych teleadresowych, takich jak adres korespondencyjny lub numer telefonu kontaktowego.
W pozostałych zakładkach możesz sprawdzić swoją grupę taryfową oraz moc umowną, a także zweryfikować historię zmian na swoim koncie.
W ostatniej zakładce znajdziesz instrukcję korzystania z serwisu, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, a także słownik najważniejszych pojęć związanych z energią elektryczną.
